KLANTENSERVICE

Een service die u begeleidt van bestelling tot tevredenheid

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, worden verzoeken om service na verkoop sneller verwerkt per e-mail dan per telefoon.
Daarom geven wij de voorkeur aan aanvragen die via uw menzzo.be-klantenservice worden gedaan.

Als klant van Menzzo.be heeft u een menu gewijd aan de dienst na verkoop in uw klantenruimte. Indien nodig kunt u verbinding maken met uw ruimte en met een paar klikken online een klachtenticket indienen. Het elektronische klachtensysteem geeft u een realtime overzicht van de afhandeling van uw verzoek en zorgt voor een goed begrip van uw verzoek.

Een vraag over een product?

Onze adviseurs beantwoorden u per e-mail

Reactie op ongeveer 2 werkdagen met vertragingen die tijdens belangrijke actieperiodes met meerdere dagen kunnen worden verlengd.

De feestdagen waarmee rekening moet worden gehouden, zijn die van Frankrijk, het land van het hoofdkantoor van de vennootschap

Waar is uw bestelling?

De verschillende stadia: van aankoop tot levering
1 Aankoop van het product 2 Wachten op aankomst in het depot (indien product niet op voorraad) 3 Voorbereiding van het pakket 4 Overdracht aan de vervoerder 5 Afspraak door de bezorger 6 Levering
Een vraag over de opvolging van uw bestelling?
Een enkel e-mailadres
[email protected]

Wilt u meer weten over de fabricage, levering en levertijden van onze producten?
We leggen u alles uit op een speciale pagina ...

Het is deze kant op

Een probleem met uw product?

Neem bij ontvangst van uw pakket de tijd om de staat van de doos te inspecteren in het bijzijn van de bezorger om eventuele gebreken aan de verpakking, ontbrekende of beschadigde producten op de afleverbon te kunnen melden.
zaak n ° 1

Als een van de belangrijkste onderdelen van het product kapot is, of als het product niet overeenkomt met het bestelde product

Weiger het pakket en neem
&
contact op met de klantenservice
zaak n ° 2

Als het product kleine defecten heeft of een onderdeel ontbreekt:

Maak foto's van de gevonden defecten
&
neem contact op met de klantenservice
U heeft 48 uur na levering van uw artikel de tijd om ons per e-mail op de hoogte te stellen van eventuele klachten over uw product. Onze service retourneert indien mogelijk reserveonderdelen aan u, biedt u een commercieel gebaar of ruilt uw product zonder extra kosten.
Na deze periode van 48 uur of zonder een aantekening op de leveringsbon, kan de bezorger niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele gebreken aan het product (breuk, schokken, scheuren, enz.), En zijn service kan daarom niet worden terugbetaald. We zullen ons best doen om te reageren en u een bevredigende oplossing te bieden, maar we zullen het product niet volledig kunnen vervangen.
product garantie

Bij Menzzo.be geven we 12 maanden garantie op onze meubels.

Gedurende deze periode staat de dienst na verkoop tot uw beschikking om uw vragen te beantwoorden.

Contact opnemen met de klantenservice

U HEBT EEN MENZZO.BE-ACCOUNT

Neem contact op met de dienst na verkoop via uw persoonlijke ruimte, stuur een mail naar dienst na verkoop om ons op de hoogte te brengen van het opgetreden probleem, inclusief foto's van de producten en / of de doos.

of

U HEBT BESTELD ZONDER EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN

Neem contact op met de klantenservice door ons een e-mail te sturen, vergeet niet uw bestelnummer te vermelden en voeg foto's van uw product en / of doos toe aan het adres [email protected]